·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2025 22:49 Kesinlikle okunulması gereken bir kitap.
Kısaca başkalarının kontrolü altındaki mutluluktansa hayatın doğal akışı içerisindeki acının dahi kıymetli olduğu mesajı veriliyor.
Son model cihazlar, kıyafetler, taksikopterler, lüks daireler, sağlıklı bedenler ve ciltler... ama tüm bu 'imkanların' bedeli üst bir aklın kuklası olmak.
Tek eşliliğe, anne-baba-aile kavramına, edebiyata, duygulara, yas tutmaya dahi karşı bir sistem.