·576 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Mart 2025 05:50 Bir yolculuğun daha sonuna geldik. İyisiyle kötüsüyle her şeyiyle Gökçen evreni bizi kâh ağlattı kâh güldürdü. Güzel bir seri . Bu hikayeyi okurken kitapta Kepçük ile Pamuk büyüdü, onlar büyürken bende onlarla birlikte büyüdüm. İnsan mutlu sonda ağlar mı diye soracak olursanız, ağlıyormuş arkadaşlar. Bence serinin en güzel kitabı 1. Kitaptı. Serinin diğer kitaplarında ilk kitabı okuduğumda aldığım heyecanı merakı alamadım. Ama tekrar söylüyorum iyisiyle kötüsüyle güzel bir kitaptı.