Edebiyat ve kötülük -Georges Bataille
6/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2025 13. kitabı
Bataille edebiyat ve kötülüğün iç içe olduğunu kötülüğün edebiyatın ilerlemesi için gerekli olduğunu söyler Bataille'a göre "kötülük özgürlüğü, değerin aşırı biçimlerine ulaşmamızı sağlayabilir ve hiç kimse bundan daha uzağa gidemez. Edebiyatın masum olmadığını söyleyen yazar aslında edebiyat ve kötülük ilişkisinin doğal bir şey olduğunu vurgular. Edebiyatın doğasında kötülük vardır ve bu özgürlük ifadesidir der.Edebiyat ya her şeyin özüdür ya da hiçbir şeyin der. Bir çok yazarı işler emily bronte, sade , Kafka William Blake gibi ama sıkıcı bir yanı var kitabın çeviri den mi yoksa yazar mı bu hale getirdi bilemiyorum kitap bir çok alıntı yapılmış. Kafayı kötülük ile bozmuş adam çok daha güzel bir kitap olabilirdi belki de içinde başka yazarlar da olabilirdi belki dediğim gibi okurken sıkıldım.
Edebiyat
Edebiyat ve KötülükGeorges Bataille · Ayrıntı Yayınları · 2014187 okunma
·
139 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.