Kitaba başlarken şöyle bir önyargım vardı: aşırı hüzünlü bir kitap ve çok üzüleceğim. Fakat bence Şeker Portakalı tadında çok tatlı bir kitap. Kitabın bir çocuğun dilinden yazılmış olması beni çok etkiliyor, başta cinsiyetini erkek sanmıştım kız olduğunu ilerledikten sonra farkettim:) Sonuç olarak karakterleri de anlattıklarını da çok sevdim