9/10
·355 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
Kitaba başlarken şöyle bir önyargım vardı: aşırı hüzünlü bir kitap ve çok üzüleceğim. Fakat bence Şeker Portakalı tadında çok tatlı bir kitap. Kitabın bir çocuğun dilinden yazılmış olması beni çok etkiliyor, başta cinsiyetini erkek sanmıştım kız olduğunu ilerledikten sonra farkettim:) Sonuç olarak karakterleri de anlattıklarını da çok sevdim
Bülbülü ÖldürmekHarper Lee · Sel Yayınları · 201488,8bin okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.