9/10
·361 syf.··
2025 23. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 20 Mart 2025 19:38
Ve evet, İskender pala kalemiyle ilk kez tanışıyorum. İçinde Yunus, Molla Kasım ve özellikle azıcık da olsa Mevlana geçiyorsa, o eserin güzel olmama ihtimali çok düşük. Yunus, pişmesi lazımdı, çok toydu, neler neler yaşadı... çok şeye sahipti, bu çokluk benliğine gölge düşüyordu. Sonra Sitare, evet hayatının aşkı...onunla sınavı çok ağırdı, 2 evladı İbrahim'in durumu yokluğunun acısı, cehennem yaşadı Yunus....ama bunların olmasına mecburdu...aksi takdirde o Yunus olmayacaktı... Sonuçta her şey Rabbimin değil mi? Sen bile senin değilken, bir başka şey nasıl senin olabilir? Sonra 40 yıl gibi bir zaman, İsmail ile sınavı şüphesiz en ağırı gibiydi. Sonra ne oldu? Kavuşmak için bazen çok şey kaybetmek gerekiyor...hatta bazen de hiçbir şey kalmaması gerekiyor...ya da yanlış mı ifade ettim, bilmiyorum, siz okuyunca elbette birçok şey dile getirebilirsiniz? Hayat olgunlaşmak için seni çok yakacak, sakın haa, şükretmekten öte bir şey yapma...bunlar seni sen yapacak....seni sen yapacak....!!!! .......Herkese Keyifli Okumalar Diliyorum.......
Odİskender Pala · Kapı Yayınları · 202248,9bin okunma
·
696 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.