·48 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2025 00:00 Kadın bir okur olarak okumayı gerçekleştirdiğim esnada zaman zaman kitabın yazarının bir erkek olduğunu unuttum. Bir adam kadın duygularına nasıl böylesine hakim şaşkınım. Stefan Zweig’ı çok severim ve bu kitapta çok sevdiğim eserlerinden bir tanesidir… Doğrusu bu kitaptaki karakterimiz Madame de Prie ile hayatınızda benzer duygular içerisindeyseniz yoğun empati duygularınız karşısında gözyaşları kaçınılmaz olucaktır.