7/10
·325 syf.··
Beğendi
·
2025 39. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Mart 2025 06:47
Bu kitabı uzun zaman sonra tekrar okumak güzeldi. Birçok şey hatırladığım gibiydi. Sanırım bu kitabın hâlâ en çok sonunu seviyorum. Başından sonuna kadar ne olacağı belli ama öyle güzel işlenmiş ki... Çoğu zaman okurken acaba ordaki karakterlerden biri de ben olsaydım, ne yapardım diye sordum kendime? Bir okuyucu olarak işin içinde olmayınca "şöyle, böyle yaparım." demek kolay ama olayın içindeki bir karakter olunca işler hiçte öyle olmuyor. Umarım hala birileri Algernon'un mezarına çiçek bırakıyordur. Charlie için ve Algernon için.
Algernon'a ÇiçeklerDaniel Keyes · Koridor Yayıncılık · 202536,8bin okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.