·128 syf.····Okunma: 21 Mart 2025 14:51 Bir bu kadar daha olsa gene okurdum. Bir bu kadar daha olsa gene aynı yorumu yapardım.
Ben çok beğendim. Sanki içimden dökülenler kelimelere bürünmüş karşımda duruyorlardı.
Yazarı ilk defa okuyorum. Bir sonraki kitaplarını da alacağım. Merakla bekliyorum.
İçsel bunalımı çok güzel bir şekilde anlatmış bize yazar. Tane tane işlemiş. Herkesin acısı kendine göre. Aynı şekilde herkesin bunalımı da kendine göre.
Bana abartılı gelmedi bahsedilenler. Hayatında daha ağır arbedeler yaşamış insanlar bunlar da ne ki diyebilir fakat daha hafif şeyler yaşayıp daha çok kahrolanlar da var hayatımızda.
Herkesin çektiği acılar, ölümler, hastalıklar aynı değil. Öyle olsa her ayna herkesi aynı göstermez miydi? Ayna aynı ayna… yansıyan simalar farklı ama…
Kitaba kendi şarkımın sözlerini ithaf etmek istiyorum;
Herkesin çektiği acı kendine
Herkesin imtihanı aşkmış nafile
Benim en büyük derdim seninle
Ama emin değilim sevgi var mı aramızda
Ama emin değilim aşk kaldı mı yanımızda…
İyi okumalar dilerim