Kütahya - Eskişehir savaşıyla başlayıp Büyük Taarruzla bitiyor kitap.
Bu aralar fazla tarih kitabı okudum sanırım beynim yanmış durumda çünkü iki farklı keskin görüş var hangisini okusam öbürüne çok büyük hakaretler içeriyor. Burada da Osmanlı aşırı küçümsenmiş. Sanki o dönemdeki paşalar Osmanlı'nın birer evladı değil, Osmanlı' nın birer subayı değilmiş gibi çok çirkin şeyler söylenmiş. Keşke bir zaman makinesi olsa da geçmişe gidip yaşananları kendi gözlerimizle görebilseydik. Sonuç olarak tarih hepimizin tarihi iyisiyle kötüsüyle.