·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mart 2025 22:59 Sanırım bu gidişle Sally Rooney'nin kitaplarını dört gözle bekleyen bir fanı olacağım ama daha intermezzo'yu geçen olmadı ve geriye elimde son bir kitap kaldı. Arkadaşlarla Sohbetler mi, bu mu deseler? Sanırım bunu seçerdim. Nasıl beceriyor bilmiyorum ama okutuyor kendini. Merak ediyorsun, ne olacağını ve nasıl biteceğini bilmek istiyorsun ve sonra bir bakmışsın kitap bitmiş bile. En çok karakterlerin düşüncelerini okumayı seviyorum. Sanki oradayım ve onları izliyorum. Hiçbir şekilde, hiçbir karakter olamıyorum ama görüyorum ve duyuyorum onları. Gerçek gibiler. Ayrıca hepsinin sorunlu, kusurlu ve mükemmel olmamaları o kadar güzel bir detay ki ama arada hepsi de çatlak olmak zorunda mı diye soruyorum ama yazar, ben değilim sonuçta. Bekle beni Normal İnsanlar!