Büyük bir zevk ve heyecanla okuduğum bir borsa kitabı. Açık ara şuana kadar olduklarım içinde en iyisi. Çünkü yazarın bundan 70 yıl önce yaşadıkları,hissettiklerini bugün bende yaşıyorum. Bu duyguları çok güzel anlatmış. İçime işledi resmen. Tabi bunda çevirininde etkisi çok büyük. Çeviri yapanlara da ayrıca teşekkür ederim.
Kitabı kısa sürede köşeyi dönmeyi anlattığını düşünerek okumak istemiyordum. Takı eğitim aldığım Osman hocam tavsiye edene kadar.
Şuan iyi ki okumuşum diyorum.
Kitap ve yazar hakkında detaylı bir video çekeceğim inşallah.
Şunun altını çizmem gerekiyor ki; Türk insanı borsayı bilmiyor ve bu konuda çok cahil!!!
Yazar kitabın en başında borsayı öğrenmek için sürekli okudum okudum okudum diyor. İşin püf noktası bence bu..
Peki kaç Türk bu konuda kitap okuyup kendini geliştiriyordur!?
Borsada İki Milyon Doları Nasıl Kazandım?Nicolas Darvas