İnsan bazen aniden yorulur. Dinlenmek ister. Ruhunu dinlemek ister.Ve her insanın vardır bir rahat ettiği kendini duyduğu yer…Bir pastane&cafe ya da bir park, bahçe, kent ormanı vb.Ya da bir sahada, kütüphane…İsimsiz kafe de böyle bir yer.Kafe sahibinin hisleri üzerine yoğunlaşmış, çalışmak için gelen kişiyle devam bulmuş, biraz da müşteriler derken ilerleyen bir kitap. Fakat bana hynum-dong kitabevi kitabını çok anımsattı. Hatta basım tarihine baktığımda bu kitabın 2024 diğer kitabın 2022 olduğunu görünce belki ilham alınmıştır diye düşünmedim değil. Ve hatta ben o kitabı çok daha fazla severek okumuştum. Kitap evi olmasından dolayı ya da sıcaklığı bilmiyorum. Bu kitap daha bir basit kaldı yanında. Ama akıcı bir kitap. Sadece olay örgüsü basit. Bunu okuyacak olanlar ya da okumuş olanlar mutlaka hynum-dong kitabevi kitabını da okusun. İyi okumalar
İsimsiz Kafe