8/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2018 3. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 01 Şubat 2018 21:54
Çok güzel bir konuya ırkçılığa değinen bir kitaptı biraz uzun ne kadar da sıkıcı bulsam da kitabı genel olarak beğendim karakterler zorlama değildi, verdiği mesajlar ve alıntıları çok güzeldi.
Sessiz Kalma!Angie Thomas · Yabancı Yayınları · 2017722 okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.