Merhaba kitap severler;
Size gerçek yaşam hikayesiyle geldim.
Yazarın, acı bir kalemi vardı. Yer yer olay geçişlerinde kopmalar ve hızlanmalar mevcuttu. Yakın arkadaşının hayatından esinlenerek yazılmıştır. 74 sayfalık bir kurgu...
Gelelim hikayemize, Öykü daha minicik yüreğiyle çocukluğunda acılarla erken karşılaşmak zorunda kalır. Mahallede en yakın arkadaşı gözü önünde geçirdiği kazayla ölümüne şahit oluyor. Arkadaşının annesi ölen evladı yerine Öykü'yü koyar. Daha il travmayı kaybı atamadan mahallede Ahmet'in ölümüyle bir kez daha karşılaşıyor. Okul yılları oldukça sancılı geçiyor. Akran zorbalığına uğruyor. Zamanla hırçınlaşan Öykü, eli maşalı oluyor. Tabi burda öğretmenlerin payı da oldukça büyük.
Öykü, büyümeye başladıkça annesinin iyi telkinleri, düştükçe kalkmayı, hayata asılmayı, zorluklar karşısında pes etmemeye özen gösterir. Bu hikayede herkes kendi payına düşeni alır...
Selda Bayğu