Kitabın hikayesi güzel fakat çeviriden midir bilmiyorum veya dil olarak çeviriye uygun olmamasından mıdır ama hikaye kurgusu olarak asla içine çekemedi. Ben çeviridendir diye düşünüyorum. Tabii ki çevirmenden kaynaklıdır demiyorum ama akışta kesinlikle bir problem var.