Reşat Nuri gerçekten başka. Bir cümleyi haklı çıkarmak için koca bir roman yazabilir, ve o romanı okuduğunuzda ona hak vermekten başka yol bırakmaz size. Günümü güzelleştiren bir kitaptı. İkinci hikayenin bitişi vicdanlı olsa da adaletli olmadı bence, ancak hayat da böyle...