·339 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Mart 2025 00:00 Kitabın dilini çok sevdim oldukça özgün, yazar her kesimdeki eleştirdiği durumları özgürce belirtmiş. Fikrimi değiştiren kısımlar da oldu hatta bence objektif bir bakış açısı sunuyor. Deneme türünde olması beni kitaba daha çok çekti karşılıklı konuşma havası hissi veriyor. Dili belki ağır gelebilir kitapta oldukça fazla sayıda terime, konuya yer veriliyor. Tavsiye ederim iyi okumalar