8/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2025 6. kitabı
Herkese yeni bir kitabın incelemesiyle merhabaaa uzun süredir kitap okuyamiyordum ve rsden çıkaracak olan bir kitapla geldimm Deniz köşe yazısı yazan gazetecilik 2.sınıf öğrencisidir köşe yazisinda yazacağı konuda rol modeli ise futbolcu batı han egeli olur ve olanlar olurr... Kitap çok güzeldi. Sadece biraz hızlı geçilmiş gibi hissettim yani sevgili olmadan önceki slow burn kısmını biraz daha okuyabilirdik, bilemiyorum belki de ben öyle sevdiğim için bu yorumum tamamen öznell. Ayrıca kitapta hiç Denizin kardeşiyle,annesiyle ilişkilerini okuyamadık annesi varla yok arası gibiydi. Batı'nın denizin ailesiyle tanıştığı zamanı,denizin de Batı'nın ailesiyle tanıştığı zamanı detaylı okumak isterdim. Ayrıca bu kısım spoi olabilir!!! Deniz ile Batı yıldızların altında ilk öpüştükleri zamandan sonraki kısımda batı unutalım diyor ya bunu kısa okumak istemezdim daha detaylı, neler dediğini okumak isterdim bir paragrafla gecistirilmisti çünkü. Denizin de tavırları o kısımda çok yapmacık geldi gönlümü almalısın falan ne dediğini detaylı okusak tamam okuyamadık ki (ki gerçekten gönlünün alınmasına katılıyorum ona lafım yok) az da süründürdü çocuğu biraz daha surundurecekti de askim gitti hemen affetti..Kendini net ifade etmeliydi ben şuna kırıldım, beni bu yüzden üzdün anlatıyor tamam ama o duygusal sahneyi daha detaylı, daha yoğun okumak isterdim şahsen. Onun dışında birbirlerine olan aşkları çok güzeldi denizin hislerini tanımlarken ki yazdığı adımlar ama bunların en sonunda o adımları silip aşkın maddelere indirgenemeyecegini anlatması ve Seni çok seviyorum,Batı Han Egeli demesiiii!!!! Çok özeldi eridim resmenn bende bı batı han istiyorumm bı de Batı han egeli ismi çok güzel değil mi ya BATI HAN EGELİ okumadan insanın aşık olası geliyor ki ben çoktan oldum bile.Bir de Batı'nın normalde hiç dakik bir insan değilim deyip Deniz'le hep zamanında buluşması... Düştüm bayıldım kalkamadım haberiniz olsun küçük detaylara anlamlar yüklemeyi çok seviyorum.. Sizde okuyunnnn okutturunnn Bir de kitap,yazın denizin önünde dondurmamı yerken okuyorum hissi vermisti bana.huzurlu hissettirdi yani.. Okuyun asklarrr ben de batının isminin ne kadar güzel olduğunu düşünüp gülümseyeyim;)) BATI HAN EGELİ SENİ SEVİYORUM ASKİM
File ArkasıMishelov · Guardian Yayınları · 2024780 okunma
·
69 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.