·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ocak 2024 00:00 Açıkçası bu kitabı ilkine göre daha akıcı buldum. Hep bir merakla okudum diyebilirim. Özellikle sonlara doğru iyice hızlanıyor kitap. Slow burn diyebiliriz bence net olarak. Kitap hakkında bilgi vermem gerekirse; bu sefer Morana ve Tristan’ı hem daha yakından tanıyoruz hem de geçmişin sırları bir bir ortaya çıkıyor. Özellikle geçmişte yaşananları öğrenirken çok keyif aldım ve bir takım şoklar yaşadım tabii Genel olarak bu serinin karakterlerini çok sevdim ve gerçekçi buldum. Açıkçası hepsini ve hayatlarını merak ediyorum bakalım serinin devamında neler olacak?