Tek kelime ile harika bir kitap. Bu güne kadar okumamış olmam benim için büyük bir eksiklik. Hikayinen başından sonuna kadar Ahmet Arslanın ağzından dinlediğimiz "Kardeşimin Hikayesi" okuyan çoğu kişi şaşkınlıkla bitirdiği bir eser muhakkak. O halde bu kitabı Bir şekilde edindiyseniz durmayın ve hemen okumaya başlayın...