O kadar kötüydü ki yani kendimi zorlayarak okudum… İnsanlar nasıl tam puan veriyor şoktayım. Kitap asla akıcı değil. Bir anı anlatılırken başka bir anı anlatılıyor sonra başka bir anı ve SİL baştan ilk anıya devam ediliyor falan. Bilim kurgu değil romantik değil neydi bu şimdi? dediğim bir kitaptı.