·232 syf.····Okunma: 28 Mart 2025 17:30 Sinem Sal'ın okuduğum üçüncü kitabıydı. Zaten dilini sevdiğim bir yazardı. Yazar, kelimeler aracılığıyla duyularımıza hitap ediyor; metin neredeyse somutlaşarak gözümüzün önünde canlanıyor.
Annesinin yarım kalan işlerinin peşinde koşarken, kendi hayatının üstünde de tepinen atlarla baş etmeye çalışma süreci, bana bildiğim bir hikayeyi dinliyormuşum hissi verdi. Ama bu tanıdıklık hissinden rahatsız olmadım, yakın arkadaşımı dinler gibi dinledim.