8/10
·232 syf.··
2025 17. kitabı
·
33 saatte okudu
·
Okunma: 28 Mart 2025 17:30
Sinem Sal'ın okuduğum üçüncü kitabıydı. Zaten dilini sevdiğim bir yazardı. Yazar, kelimeler aracılığıyla duyularımıza hitap ediyor; metin neredeyse somutlaşarak gözümüzün önünde canlanıyor. Annesinin yarım kalan işlerinin peşinde koşarken, kendi hayatının üstünde de tepinen atlarla baş etmeye çalışma süreci, bana bildiğim bir hikayeyi dinliyormuşum hissi verdi. Ama bu tanıdıklık hissinden rahatsız olmadım, yakın arkadaşımı dinler gibi dinledim.
Behice'nin Yarım Kalan İşleriSinem Sal · Karakarga Yayınevi · 20231,408 okunma
·
66 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.