Hayatta olan biten her şeye gözlerini kapatırsın, "Geçer, bu da biter" dersin ama bitmez, geçmez; hatta kötüleşir. Kendini bir anda o "geçer, biter" dediğin olayların içinde bulursun. İşte "Körlük" böyle bir kitap ve bence kesinlikle okunması gereken bir eser.