·64 syf.····Okunma: 29 Mart 2025 23:23 Günün 3. incelenmesiyle kişisel rekorumu kırdım ehehhe:) kitaba gelecek olursak... tamam güzeldi ama çok fazla dram vardı. Kısacık bir kitap, aşk kitabı yani ve ben ilk kitap gibi eğlenceli, içimi ısıtacak bir beklentiyle başladım ama beni kahretti ya:( bu kadar dram ağırlıklı olmamalıydı, ya da yazar bu konuyu bu kısa hikâye için harcamamalıydı çünkü uzun yazılsa severdim. Ama bu haliyle benlik değildi yani. Offf bilmiyorum eğlenceli olsun istemiştim sadece ama eğlencenin e'si bile yoktu. 65 sayfalık kitapta kişisel gelişim, feminizm kamu spotu, DRAM, ailevi/ikili ilişki sorunları ve azıcık da aşk. Olmamış yani ne diyebilirim.
*güncelleme* ayrıca yazarın anlatım tarzı 'profesyonelce' yazdığı kitaplarda da böyleyse yandık. Aynı paragrafta 3 cümle duyulan geçmiş zamanlı ve sonraki 2 cümle de görülen geçmiş zaman. Yapabiliyorsa geniş zamanda ekliyor. Şöyle örnek vereyim '.... yapmıştım, .... konuşmuştum... gittim,.... gördüm.... yaparım.'