·64 syf.····Okunma: 30 Mart 2025 15:03 Kitap beni gerçekten çok etkiledi.Son zamanlarda Dünya klasikleri okumaktan Türkçemizin özüne çok uzak kaldığımı fark ettim.Bu konuda kitap bana çok iyi geldi.Ayrıca bayramın birinci gününde bulduğum bu kısa boşluğu en iyi şekilde değerlendirdiğimi düşünüyorum.
Kitap dil,anlatım ve konu olarak çok güzeldi.Kusursuzdu denebilir.Zaten yarım saat bile sürmedi okumam.Çok kısa ama duyguyu gerçekten çok güzel yansıtan bir eser.
Kitaplardaki aşkları görünce insanın kitaba ışınlanası geliyor.Özellikle günümüzde ilişkiler dahil her şey bu kadar kirlenmişken kitaplardaki masum aşklar insana yaşama sevinci veriyor.