aslında başladım, 80 sayfa falan okudum baya akıp gitti kitap elimde. dili sandığımdan basit, maya biraz tuhaf bi karakter ama erkek yazarın elinden çıkmış kadın ana karakter olarak gene kötünün iyisi olduğu kanısındayım. öyle yani biraz daha okuyayım bari