9/10
·512 syf.··
2025 33. kitabı
Uzun zamandır fantastik kitap açlığını çeken ruhum bu kitaba ba-yıl-dı. İlk sayfasından itibaren elimden hiç bırakamadan hemen içime çekip büyük bir keyifle ve heyecanla bitiriverdim kendilerini. İyi kurgulanmış ve örüntülenmiş, şahane karakterlerle dolu, süprizlere açık fantastik kitaplar sizleri o kadar çok seviyorum ki, anlatılmaz okunursunuz yani işte o kadar.:))) Kitap biraz açlık oyunları biraz Sarah J. Maas ın kitaplarının harmanlanılmış ve vampirleştirilmiş hali gibiydi ama olsundu o kitapları da çok sevdiğime göre harmanlanmışını da sevmemde hiçbir sıkıntı yok bence.:)) Demem o ki herşeyiyle tam gözlerime ve ruhuma layık bir kitaptı, çok sevdim, pek sevdim, baya sevdim. Ayrıca Vincetı da çok sevdim ben ya, ne olacak şimdi. Orayaya olan sevgisiyle ilgili yaşadığı tüm çelişkileri ve iç çatışmaları o kadar bana geçip, içime işledi ki adama karşı fazla empatiyle doldumda taştım.Umarım serinin devamında birazcıkta olsa aklanır zira kötü adam seven biri olmam, olamam, kabul edemem.:)) Birde Rizeli biri olaraktan Oraya, Buraya, Şuraya diye isim mi olur ya. İlk 50 sayfa durduk yere niye "oraya" diyip duruyolar diye takılıp kaldım.:)))
Kitap Yorumu
Yılan ve Gecenin KanatlarıCarissa Broadbent · Martı Yayınları · 2024724 okunma
·
1.349 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ohh be yalnız değilim her Orayanın adı geçtiğinde nereye diye dedim 😂😂
Esma
Gönderi Sahibi
Kimsesiz Maria 🤣🤣 ben hatta bi ara basımda hata var herhalde dedim, o kadar kendimden eminim ki🤣 oraya nedir ya 🤣
Bu seriyi bende merak ediyorum ama epik fantastik dimi ben o dönem tarzı fantastikleri anlamıyorum
Esma
Gönderi Sahibi
Gerilim Okur epik fantastik tarzının bazıları benide baya zorluyor ve darlıyor. Ama bu serinin dünyası baya bildiğimiz dünya sadece ekstradan vampirlerde var, epik sayılmaz bence. Elise Kovanın serileri gibi denebilir. Okuması ve anlaması kolay, hiç yormuyor. Bir şansını dene bence sevebilirsin.😊
Esma yazarı okumayı aşırı istiyorum, biraz pdf bakmıştım sarmamıştı ama tekrar deneyeceğim 👍🏻
Esma
Gönderi Sahibi
Gerilim Okur umarım seversin😊