4/10
·92 syf.··
2025 11. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 01 Nisan 2025 23:01
Aforizmaların boşluğu ve çokluğu hoşuma gitmedi. Bana göre kitabın en ilginç tarafı yazarın 18 yaşında yazmış olması. Başta anlatıcının anlattığı kitap çok da ilerlemeden 'kambur'un anlatısına dönmüş. Fikir olarak güzel ama fikrin edebiyata yansıması bence vasat. Mizahi tarafı da bana Fournier'ı hatırlattı. O kadar güzel metinler okuduktan sonra hatırlamasam da olurdu kendilerini :) Yani çok söylenecek bir şey olduğunu düşünmüyorum, popüler kültür demek istiyorum!
KamburŞule Gürbüz · İletişim Yayıncılık · 20198,6bin okunma
·
287 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sonunda benimle aynı fikirde biri 💃💁‍♀️