Aiden'ı bırakmak istemiyorumm:(
9/10
·320 syf.··
2025 16. kitabı
·
31 saatte okudu
·
Okunma: 01 Nisan 2025 17:50
Kitapta ikilinin geçmişine sık sık gittik. Çocukken çok tatlılarmış. 8 yaşındaki Aiden beni çook üzdü babasına çok sövdüm. Aiden gerçekleri Elsa öğrendikten sonra aralarının açılmasına korkmasına rağmen anlatması beni mutlu etti. Abby bu kitapta da sana sövdüm. Van dorenlere çook sevindim. Bu kitapta diğer ikisine göre smut daha azdı ama dirty talk... Gelişimlerini görmel güzeldi Aiden'da duygu belirtileri sondaki haberle daha da gelişecek bence. Silver başından beri beni kızdırdı. Elda dövdükten sonra pişman oldu ama ben olmadım sjsjsjsjjs. Ben sosyopat seviyorum sanırım çünkü kitapta 2. Favım Cole. Kim ve Xander'ı çoook merak ediyorum.
Çarpık KrallıkRina Kent · Ren Kitap · 2024689 okunma
·
48 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.