Royal Elite #3

Çarpık Krallık

Rina Kent
Yazar:
Rina Kent
Tahmini Okuma Süresi:
9 sa. 4 dk.
Sayfa Sayısı:
320
Basım Tarihi:
Kasım 2024
İlk Yayın Tarihi:
22 Ocak 2020
Yayınevi:
Ren Kitap
Orijinal Adı:
Twisted Kingdom [Royal Elite #3]
Orijinal Dil:
İngilizce
ISBN:
9786256079694
Ülke:
Türkiye
Dil:
Türkçe
Format:
Karton kapak

Yorumlar ve İncelemeler

ÇARPIK KRALLIK
7/10
·320 syf.··
2024 97. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 25 Kasım 2024 15:19
Herkese Merhaba Royal elite serisinin 3. Aiden ve Elsa’nın son kitabını ile karşınızdayım. İyidi. Daha iyi bekliyordum biraz hayal kırıklığı oldu. Kitabın biraz daha uzun olması gerekiyordu, oluşan olaylardan dolayı... bazı şeyleri üsten geçiştirmiş gibi olmuş. Kısaca yazar yazmış yazmış sonra bir müddetten sonra sıkılmış herhalde hemen sonu yapıştırmış. Şunuda belirtiyim kitaba 7 ,aiden 9 puan veriyorum. Kitabı kurtaran kesinlikle Aidendi. Kitaba gelirsek; elsa babasının ölmediğini öğrendiği yerden başlıyoruz. Olayları üstü kapaşlı geçti bence hepsini değil. Elsa’ya kitap boyunca hem sinir oldum hemde hak verdim. Sinir olmama gelirsek; Aideni hiç dinlemedi,ergen kız tavırları ile çileden çıkarttı beni. Hak verdim , Aiden ondan bir şeyler saklamasını sınır oldum, tepkileri cok birşey diyemeceğim ama babanı görüncede herkesi unutmanda tamam amaaaa sen daha yeni tanıdığın üvey kardeşlerini hemen tercih edemezsin herkese... bide teyzen ve amcan seni büyütmüş, gözü gibi bakmışlar onlarıda çok kolay terk edemezsin, öyle teyzen ağlarken arkasından huzulu bir şekilde arkanı dönemezsin... sinir oldum bu durumlara... yine sevdiğim bir kadın karakter oldu. Aiden tek bir kusur yok, herşeyi ile on numaraydı. Ne yapmak istediği, ne istediğinde o kadar netti, asla şüphe duymuyorsun. Kitabı sevdiren Aiden direk. Elsa da iyidi ama Aiden gibi asla değil. Kitapta kimse onun gibi değil. İğrenç ötesi bir babaya sahip kendisi Jonahtan (kendi kitabıda varmış şerefsizin, bakacaz onada) neyse, bu pislik oğlu ne işkenceler, eziyetlerden geçmiş, annesi ölmüş cocuğa gram sevgi göstermemiş. Varisi diye korumuş sadece tek istediği güç yani şerefsizin... Aiden ona göre davrandı, helal yiğidime, tek bir kere bike baba kelimesini kullanmadı, asla kendini ezdirmedi. Ne kadarda onun oğlu olsada
1000k
Çarpık KrallıkRina Kent · Ren Kitap · 2024691 okunma
8/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2025 7. kitabı
Elsa ve Aiden'in hikayesinin son kitabı. Tüm gerçekler gün be gün açığa çıkıyor. Elsa tüm geçmişini hatırlıyor, aileler bile bir sekilde barışıyor ve mutlu son. Son kitabın kısa özeti bu. Fakat o kadar çok olay ardı ardına gerçekleşiyor ki. Hepsini anlatmak kitabı anlatmak olur. Bu kitap diğer iki kitaba göre tüm olanlara rağmen daha dingin hissettirdi. Özellikle Elsa tüm hislerini olduğu gibi kabullendiği andan itibaren durulan bir Aiden ile var karşımızda. Artık karşılıklı gelgitler olmayınca resmen Elsa'yı pamuklara saran bir Aiden ile karşılaştık. Diğerlerine karşı tavırları değişmedi o ayrı bir konu. Rina evreni denilen bir tabir var. Geniş bir hikayeler ağı. Royal Elit atlılarinin hikayeleri haricinde birçok karakter var. Genel olarak tüm gerilimini, tüm tetikleyici unsurlara rağmen okuması benim için çok keyifliydi. Devamlarıni da okumak istiyorum. Çarpık Krallık Rina Kent
Çarpık KrallıkRina Kent · Ren Kitap · 2024691 okunma
7/10
·320 syf.··
2025 46. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 20 Mayıs 2025 15:48
Çarpık Krallık kitabının yorumu ile geldim.Şu kitabı bana okutan başından sonuna Aiden’dı.Kendisinin tek bir kusuru yoktu.Daha yüksek puan verirdim Aiden’dan sebep ama kitapta o kadar eksik vardı ki daha fazlasına gönlüm razı gelmedi. İkinci kitap Elsa ‘nın babasının ölmediği gerçeğiyle bitiyordu.Bu kitapta ise Elsa’nın artık geçmişi hatırlamasını ve yaşananları okuyoruz. Elsa karakteri benim için hayal kırıklığıydı,kendisini gram sevmedim ve anlamadım.Elsa için fedakar,herkesi kendinden önce tutan biri olarak tanıtıyor yazar ama onu büyüten teyzesi ve eniştesini gram sallamadı.Ki o kadar da seviyorlar Elsa’yı.Onlara karşı tavırları hiç hoş değildi ,hemen babasının yanına taşındı.Onları görmezden geldi falan.Ya onu koşulsuz ,şartsız seven bir Aiden var.Aiden için Elsa birinci sırada,önceliği hep o.Herkese rest çekti ,konusu Elsa olunca.Ama Elsa başta Aiden ondan nişanlı olduğunu sakladı diye onu dinlemeden trip atıp durdu ki ortada nişanlılık bile yok.Aiden ona diğer kitaplarda zorbalık yaparken daha çok dinledi onu.Sonra neyse babası çıktı geldi.Hemen babacı oldu bizim kız.Anlaşmalı evlilik konusunu açtı babası.Hani benim imajım için iyi olacak.Astor’ların desteğini alırım falan.Evlilik Ronan’la bir de.Babası diyor ki senin mutluluğun önemli kabul etmek zorunda değilsin.Elsa ben Aiden’i seviyorum demiyor da düşünüyor ki babam üzülecek, onu kırmadan nasıl söylerim.Ay böyle delirdim o anları olurken.Aiden da aynı benim düşündüklerimi söyledi.Diyorum sonra yazar bile bile neden böyle şeyler yazıyor anlamıyorum . Kitapta baya olay oluyor ama ne neden olduğunu anlamadan bitiyor .Mesela şu Agnus olayı.Spoi olacak söylemiyorum da,Agnus kaynaklı yaşanan olay neden oldu anlamadım ben.Kimse kimseyle yüzleşmedi de.Biz neden onları okuduk,amaç neydi?Yazar daha az smut
Çarpık KrallıkRina Kent · Ren Kitap · 2024691 okunma
8/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2025 18. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 08 Nisan 2025 21:12
Kitap Çelik Prenses 'te kaldığı yerden devam ediyor. Elsa babasına kavuşmanın sevincini yaşarken bir yandan Jonathan'ın söyledikleri yüzünden Aiden'den tekrar uzaklaşır. Bu durumdan Aiden tabikide pek memnun değil. Sonunda tüm hikâyeyi öğreniyoruz ve gerçekten çok üzücüydü. Rekabet uğruna yaşananlar iki annenin de yaşadığı olaylar çok kötü. (ki zaten psikolojik olarak iyi de değiller) Sanırım onlarında kitapları varmış Rina ablam zaten maşallah yazıyor da yazıyor umarım diğer çeviriler de en kısa sürede gelir. Elsa ve Aiden'ın hikayesi bu kitapla bitiyor. Ama diğer atlılar ve Levi'nin kitabıyla devam edeceğiz seriye. Hepsinin kitabını ayrı merak ediyorum. (⁠ʃ⁠ƪ⁠^⁠3⁠^⁠)Kitaplar darkrom zaten Rina Kent bile uyarıyor yazar notuyla. Kahraman arıyorsanız Aiden o değil diye. Tüm kitapları da darkrom türünde dikkate alarak okuyun!! (⁠◠⁠‿⁠◕⁠)
2025 Okuma Raporları
Çarpık KrallıkRina Kent · Ren Kitap · 2024691 okunma
AİDEN&ELSA
Puan vermedi·320 syf.··
2025 35. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 29 Nisan 2025 23:50
Allahııımmm!!! Sonunda! Sonunda bitirebildim şu kitabı. Yemin ederim Aiden ve Elsa'nın hikayesi bitene kadar ben diğer tüm seriyi okuyup bitirdim. Hayır bu hikayenin üç kitap olmasının mantığı nedir onu çözemedim. Serinin ilk kitabı desen değil. Öyle olsa anlayacağım. Levi ve Astrid serinin ilk kitabı. Biz zaten bütün karakterleri orada görüyoruz,tanıyoruz. Belki üç kitap olması gereken o olmalıydı işte o zaman anlardım ama ikinci kitap için bunu anlayamıyorum. Serinin diğer kitaplarından farkı neydi de üçe böldün ? Zaten toksikliğin dibi olan ilişkileri üç kitap sürünce hepten bunalıma girdim. Kötü olduğu için söylemiyorum ama üzgünüm bir noktadan sonra baydı beni. Klasik bir konusu var. Lise aşkı. Düşmandan aşka, aşktan düşmana sonra tekrar aşka... Aile problemleri,travmalar... Yani Rina'cım inan seni çok seviyorum ama sende galiba bu seride Aiden'a aşıktın bunu kabul et. Kitap boyunca Elsa'nın Aiden'a aşıkken sürekli nefretini, Aiden Elsa'dan nefret ediyormuş gibi görünüp deli gibi aşık olduğunu okuyoruz. Karakterler dibine kadar toksikti. Elsa'nın sürekli 'geçmişi hatırlayamama' travmaları beni çilelerden çilelere sürükledi. Hikayenin sonunda Aiden'ın mükemmel sadık bir aşık olduğunu anlıyoruz. Neyse birde tabi ilk kitabı çevirmeden yayın evi Aiden ve Elsa'yı piyasaya sürdü. Rina'nın tüm kitapları bence sırasına göre çevrilmeli diye düşünüyorum. Bu konuda yayın evi çok yavaş maalesef. Genel olarak bakacak olursak tabi ben seriyi sevdim. Seriden en çok hangi çifti sevdin derseniz 'Levi&Astrid ve Cole&Silver' derdim. Fazla uzatmayacağım. Bu seriyi bitirdiğim için mutluyum ve huzurlu bir uyku çekmeye gideceğim çünkü kaç gündür az kalmışken kitabı bitiremiyor olmak uykularımı kaçırıyordu. Diğer serilerde görüşmek üzere. Kalemine, eline emeğine sağlık Rina'cım.
1000Kitap
Çarpık KrallıkRina Kent · Ren Kitap · 2024691 okunma
8/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2025 21. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2025 22:34
; 8/10 sonunda, gerçekten de sonunda aiden king'i sevdiğim o kitabı buldum. elsa'yı zaten öylede böylede sevemiyorum ama aiden için bir umut vardı ve o umut ışığıyla bu kitapta sonunda onu sevdiğimi söyleyebiliyorum rahat rahat. hatta kitabın son yirmi sayfasında falan ben bu adamdan razı olabilirim dedim... kitap şaşırtıcı şekilde elsa'nın yine aiden'dan uzak durup ondan nefret edeceğim vaatleri ile başladı, çok şaşırdık değil mi? ama şaka falan bu sefer gerçekten bu vaadini gerçekleştirip benden bir çeyrek altın kazandı. max on bölüm falan sürdü bu ama sonunda yüce aiden king paşa hazretlerini süründüren bir saftirik elsa okuduğumuz için çok memnunum. yani zaten bu adamlar bizi gerçek hayatta bıktırdılar bari kitaplarda sürünsünler ya. böyle güçlü, sert, erkek tokatlayan kadın karakter istiyorum ben ya, hele de şöyle aiden gibi birilerini tokatlayan lütfen. bu kadar övgüden sonra şunu da es geçmemek lazım elsa çok salakça bir şey için aiden'ı biraz süründürdü de neyse. yani adam seni iki kitaptır altıya bölüp beşle çarptı da sesin çıkmadı kalktın buna mı kırıldın gerçekten? yani elsa gibi bir karakter yazarın aklına nerede ne yaparken geldi bilmiyorum ama umarım bir daha böyle bir kadın karakter okumam bu yazardan amintoşko. elsa sağ olsun kitapta aiden'a hak veriyorsunuz hahahahah. aiden ve ona hak vermek, günahım olsa vermezdim oysa ki... sonra şükürler olsun ki kitapta bazı şeyler patır patır açığa çıkmaya başladı, beni pek tatmin etmedi ama idare ederdi. bu son kitapta salya sümük ağlayan insanlar vardı mesela o ağlama bana gelmedi. trajediydi evet ama oturup da buna ağlamadım üzgünüm. biz josh'ın jules ile sevişirken seni affetmem yalandı deyip kıza dünyanın hakaretini saydığı bir sahne okumuş kadınlarız böyle şeyler sinek ısırığı geliyor ya. en çok ağladığım
Duygu ve Düşünce
Çarpık KrallıkRina Kent · Ren Kitap · 2024691 okunma
8/10
·320 syf.·
2025 11. kitabı
3’lemenin son kitabı. Pek çok şeyin ortaya çıktığı ve vay be dedirttiği kitap oldu biraz. Açıkçası bazı şeyler beklediğim gibi olurken bazı şeyleri gerçekten sürpriz olarak okumak enteresandı. Ve en güzel yanı ben bu evrenin en son çıkan kitaplarını okudum yani çocukların kitabını onları okurken de ailelere dair aslında bir çok şeyi öğrendiğimi düşünüyordum ama bu kitabı okurken aslında hiçbir şey öğrenmediğimi fark ettim. Rina’nın kalemi kimine göre çok basit ve kötü geliyor olabilir ama bence gerçekten çok iyi bir yazar her kitabına o kadar iyi bağlıyor ki okurken evet tahmin ediyorsunuz ama gerçekten çok keyif alıyorsunuz. Çeviri Ren’den beklenmeyecek kadar iyiydi. Daha kötü bir çeviri bekliyordum yazarın diğer serisini düşününce. Ama okurken rahatsız eden çok fazla şey olmadı. Devam kitaplarının ülkemizde ne zaman çıkacağı çok muğlak bir süreç, ve bence bu yazarın kitaplarının bu kadar geç ve yavaş çıkıyor olması gerçekten büyük bir haksızlık bu türü sevenler için. Orijinalden okumaya kesinlikle devam edeceğim seriyi.
Kitap Yorumu
Çarpık KrallıkRina Kent · Ren Kitap · 2024691 okunma
spoiler ve nefret kusma içerir.
2/10
·320 syf.··
2026 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 06 Ocak 2026 10:59
Konu olarak beğenmediğim hâlde ilk iki kitabı kendini okutturmuştu. İkinci kitabın da saçma sapan bir şekilde bitmesi sebebiyle de üçüncü kitabı da okuyayım dedim. Madem bir yola girdik bitirelim. Bu kitap hiç akmadı. Çok zordan okudum. Ve bence diğer kitapların beş katı daha kötüydü. Elle tutulur hiçbir tarafını bulamadım. Elsa'nın ikinci kitapta bi tık aklı başında gibiydi şimdi tamamen beyni erimiş gibi davrandı. Babasının dokuz yıl boyunca komada olması bu ne saçmalık? Ve Elsa'nın hiç şaşırması? Knox'un üvey kardeş olması? Ne alaka yani? Aiden iki kelimeden biri cinsellik olmadan konuşamıyor mu? Elsa'nın Aiden nişanlı diye onu dinlemeyip asla konuşmaması ve iki kelime duyunca direkt konunun yatakta bitmesi bu ne ya? Elsanın daha da uzamadan hafızasını geri alması da iyi oldu altından daha boş bir sebep çıkar sanmıştım ama beklediğimden bi tık iyiydi bu yine saçma ve kötü olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Ve ayrıca daha reşit bile olmayan liseli çocukların darkrom altında yazılması hoş değil. Ve darkromance bu değil. Çocuk olarak sınıflandıracağımız insanların sadece belaltı düşünmesi ve daha doğrusu beyniyle değil bir başka taraflarıyla düşünmesi mide bulandırıcı tamam smut okumayı seviyoruz bazen ama okunacak olan bu değil. serinin diğer devam kitaplarında da sırasıyla herkes herkesle eşleşmiş üvey kardeş ilişkisi bile var çıldıracağım.
1000Kitap
Çarpık KrallıkRina Kent · Ren Kitap · 2024691 okunma
10/10
·320 syf.··
2025 51. kitabı
·
9 saatte okudu
·
Okunma: 08 Haziran 2025 03:35
Başlarda Aiden'dan bu kadar nefret ederken son kitapta bu kadar seveceğim aklıma gelmezdi. Beni rahatsız eden milyon yönü var ama bi şekilde kendini sevdirdi salak oğlan. Rina belki çok rahatsız edici sahneler yazıyor olabilir ama kendini deli dehşet okutuyor ve merak ettiriyor. Kalemi fav dark romance yazarım olmasını sağlıyor.
2025 Okuma Raporları
Çarpık KrallıkRina Kent · Ren Kitap · 2024691 okunma
Puan vermedi·320 syf.·
2026 43. kitabı
Bu 3 kitabı okuduktan sonra toplu bir inceleme yazmak istedim. Aslında bana göre 2 kitap olsaydı yeterdi, 3cü kitap biraz gereksiz olmuş. Arkadaşlar yazarın yazım tarzını, kitabın karanlık romantizm olmasını, zorbalık içermesini tartışmayacağım. Benim için de fazlaydı, hatta bazı yerleri atlayarak okudum (siz anladınız). Ama yazar zaten uyarı veriyor kitabın başında ve ben de daha önce yazarın diğer kitaplarını okuduğum için alışığım ama yine de rahatsız ettiği kısımlar oldu da, neyse. Spoiler olucak bundan sonra. Sevdiğim kısım: Yazar bazı dark romance'larda olduğu gibi sadece smut yazıb, çok basit olaylarla kitabı tamamlamamış. Yani kitabın konusu, karakterlerin geçmişinin bir biriyle bağlılığı, yaşadıkları travmalar çok güzel işlenmişti. Özellikle Aiden'ın geçmişinde yaşadığı olayların Elsa'nın annesiyle bağlılığı çok iyidi bence. Sevmediğim kısım Hepimiz hayatımızda lise ya da universite konulu düşmandan aşka romantik dizilerde zengin erkek karakterin fakir, ya da zavallı kıza arkadaşlarıyla beraber zorbalık yapdıklarını, bütün işlerini onlara yaptırdıklarını, herkesin içinde onları rezil edip güldüklerini izlemişiz, doğrusu buna alışmışız ve hatta bu tarz kitapları okumağı da çok sevmişiz. Ama hiç böyle bir başlangıç olmamış. Bu kitap direk t*cizle başlamış, sonra kız t*cizçisine aşık olmuş, zorbalıkdan da beter yani. Ayrıca Elsa'nın babasının sonradan hikayeye katılması ve 9 yıl komada kaldıktan sonra( hiç inandırıcı değildi) 1 yıl içinde evlenmesi saçma geldi bana. Sonra kızın da hiçbir şey olmamış gibi babasını affetmesi garip hele Knox'ın Elsadan hoşlanmış gibi davranıp sonra kardeş olduklarını söylemesini sevmedim. Yani aslında kitabın başındakı uyarıyı dikkata alıp yazamadıklarım var. Eğer kitabın başlangıcında ana karakterlerin yüzleşmesi
Çarpık KrallıkRina Kent · Ren Kitap · 2024691 okunma
Reklam