·112 syf.····Okunma: 02 Nisan 2025 00:00 Beğendim. Çok tatlıydı. Bence yazarımız anılarından ya da şikayetçi olduğu insanlardan yola çıkarak oluşturdu gezegendeki insanları. Ben eleştirmesini çok sevdim hatta bir ara durup düşünüyorsunuz acaba ben de mi onlar gibiyim diye. Amaç da büyük ihtimal bu. Çocuk, yaşlı demeden okutulsun.