9/10
·128 syf.··
2025 5. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 02 Nisan 2025 13:27
Hukuka derin ilgisi olan ve bu yoldan ilerlemeye gayret eden biri olarak benim de küçüklüğümden beri sık duyduğum sorulardan biridir "Avukatı mısın? " Hak, hukuk, adalet diye ölen bir insan olarak belki de gelecekteki versiyonumu okudum. Akşam saatlerinde okumaya başlayıp gece ikilere kadar elimdeb bırakmadığım bir kitap oldu ve gecenin sabahı da bitirdim. Ergün ile arkadaş olmak nasıl olurdu diye düşündüm okurken çünkü o eda ile yazılmıştı. Okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum bu konularla ilgilenenler için, sırf eğlence için bile okunabilir aslında! Yazarımıza bu kitap için teşekkür ediyorum. İyi okumalar!
Avukatı mısın?Ergün Kazanır · Timaş Yayınları · 2024490 okunma
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.