Puan vermedi·632 syf.··
2025 18. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 02 Nisan 2025 19:32
Kemal Tahir’in okuduğum ilk kitabı. Tarihi kitap olduğu için ön yargıyla kitaba başladım.Keşke daha önceden okusaydım. Yazarın dilinin akıcılığı cümlelerin seçimi çok çok iyi. Merakımı her sayfa daha da arttırdı. Osmanlı Devletinin kuruluşunu olaylar ekseninde şekillendirmesi büyük başarı. Okurken hiç sıkılmadım . Kemal Tahir’ in diğer kitaplarını okuma isteğimi de kamçıladı.
Devlet AnaKemal Tahir · İthaki Yayınları · 20198,9bin okunma
·
64 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.