·115 syf.····Okunma: 03 Nisan 2025 03:31 Kitabı beğendiğimi söyleyemem.Kimilerine ağır gelse de Dostoyevski'nin anlatımı benim çok hoşuma gider normalde,o uzun betimlemeleri,psikolojik çözümlemeleri ve olay akışını okumayı severim ama bu kitap bana hitap etmedi.Biraz okudum bir saat kadar ara verdim tekrar okudum.Beni içinde tutan bi sürükleyiciliği yoktu.
Dil ve anlatım olarak klasik Dostoyevski diyebiliriz.Uzun betimlemeler ve klasik konuşmalar.Konusu bakımından beni sarmadı galiba.Kim kimin karısı bu adam kimdi tam oturtamadım kafamda.Bu yüzden de konuya kendimi yeterince veremedim.Bunda uykulu okumuş olmanın da payı olduğunu düşünüyorum.