Kitap küçük küçük çeşitli hikayelerden oluşmuş. İlk defa Buzzati okuyorum. Bazı hikayeler gerçekten çok güzel kurgulanmış ve sembolize edilmiş, güzel dersler veriyor ama bazı hikayeler de çok basit geldi kimisinde bi akıcılık veya çıkarılacak ders bulamadım. Yani hikayelerin kimisi mükemmel kimisinin içi boş kalmış bir nebze veya ben ders çıkaramamışımdır. Hem beğenip hem beğenmediğim bi kitap kısaca.;)