Puan vermedi·272 syf.····Okunma: 03 Nisan 2025 03:51 Serinin son kitabını bir çırpıda okudum. Eli'sız bir kitaptı. Çünkü Eli hapishanedeydi. Lizbeth'in onu çıkartma çalışmalarını okudum. Kız kardeşinin yazdığı şifreli mektubu alır almaz KRİ'ye yola koyuldu. Felicia da az değilmiş, onun büyü gücü fazlaymış. Bu kitapta Felix Lizbeth'e yardımcı oluyor. İkinci kitapta Felix hakkında pek olumlu düşünmemiştim ama bu kştapta Felix'i sevdim. Eli'ın ailesi de pek tatlıydı. Lizbeth'in şansı hep yaver gitti her zamanki gibi ;) Çar'ın amcasını kilisenin tepesine çıkıp alnından vurdu mesela, hiçbir devlet büyüğünün oraya bir keskin nişancı konumlandırmaması pek ilginç :)) Sonuçta birçok yıkıcı macera ve bir çok ölümün ardından Eli kurtuldu. Lizbeth ile evlendiler. Esas kızımız da artık prenses oldu.
Güzel bir kitaptı. Az okunmuş bir kitap. Benim beğendiğim kitaplar az okunuyor bu sitede genelde :) herkes mi klasik okuyor nedir :)))