Okuduktan sonra uzun bir süre tavanı izlettiren bir kitaptı. Gerek diliyle gerek hikayesinin akıcılığıyla hiç sıkılmadan okudum ve Raif Efendi ile sürekli bir empati halinde oldum. En sevdiğim ve benim için maneviyatı çok yüksek kitaplardan biri oldu. Ancak siz siz olun bir gün hayatınızdan çıkıp gidebilecek insanlara maneviyatı yüksek şeyler hediye etme gafletine kapılmayın :)