·576 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mart 2025 06:57 Herkese Merhaba…
Bu gün sizlere Gökçen 4 kitabı ile geldim. İçimde hem vedalaşmanın hüznü hem de böyle bir seri ile tanışmanın mutluluğu var. Benim için gerçekten çok özel bir seriydi. Barut timini hiçbir zaman unutmayacağım. Yazarımız asker ve asker yareni olmanın zorluklarını bizlere öyle özel anlatmış ki… Hem ana hem de yan karakterlerin hikayesi çok etkileyici ve ders çıkarılısıydı. Seri boyunca yeri geldiğinde kahkahalar atarken yeri geldi gözyaşlarımı durdurmak mümkün olmadı. Her karaktere ayrı ayrı bağlandığım ve hepsinin duygularını içtenlikle hissettiğim eşsiz bir okumaydı. Bir kez daha bu vatan ve vatanın evlatları iyiki var dedirtti. Hepinize şiddetle tavsiyemdir.