Spoiler içerir!
Serinin bittiğine hâlâ inanmıyorum. Bir yanım daha uzun olabilirdi, diğer yanım uzun olsa da yine aynı tekrar düşeceği için yazarın sonunu kısa kesmeyi tercih ettiğini söylüyor. Şahsen tarifin tamamlanış kısmını bizzat -birkaç sayfa özetle değil- görmeği yeğlerdim. O zaman yine tatmin olurdum ama Sawyer ve Rosalie'nin kavuşması yerine oğluyla kavuşmalarını vermeleri beni bir tık hayal kırıklığına uğrattı. Başından beri zaten o anı bekleyip okuyamamak bu cildi gözümde basitleştirdi. Çizimler ve konu, hatta oluşturulan evren güzeldi lâkin son cilt nezdimde geçersiz bulunmakta ve sonda verilen açıklama kısmı da bu durumu kurtarır vaziyette değil.