İlk defa bir webtoon okuyorum. Normalde de Çizgi roman veya Manga türü ile çok yakın ilişkim yoktur. Bizim jenarasyon karikatürle büyümüş bir jenerasyon. Sosyal mesaj içerikli, mizah yüklü, zeka ürünü çizerlerin işlerini takip ediyorum elbette. Ancak kitap olarak alıp okumamıştım hiç. Canım kızımın ısrarı ile okudum. 2 saat içinde bitti.
O kadar sevdim ki.
Yorum yapacak kadar kendimi yetkin hissetmediğim için susuyorum. Sadece bana verdiği hissiyatı aktarabilirim. Başlaması ve bitmesi bir oldu ikinci kitaba başlayacağım az sonra.
Keyifli bir yolculuktu.
Bu türe ilgi duyanlara mutlaka tavsiye ediyorum.
Benim gibi bu tür ile ilk defa tanışacaklar için güzel bir başlangıç kitabı olabilir.
Keyifli okumalar..