Aiden King gerçekten bir kral mı?
9/10
·384 syf.··
2025 2. kitabı
Evettt!! Gelelim okuduğum ilk Rina Kent kitabına… Bu kitabı bir yıl önce okumuştum ve yeni yeni dark romance okumaya başlayan biri olarak beni hem şaşırtmış hem de kriterlerimi zirveye taşımıştı. Rina Kent okumayı en çok sevdiğim dark romance yazarlarından. Kurguları cidden kaliteli oluyor ve smut dengesini de iyi ayarlayan bir yazar. En azından çoğu zaman. Gelelim kitabımıza. Klasik bir kurgu aslında. Elsa Royal Elite okuluna geldiğinde çok heyecanlıdır ve güzel bir lise hayatı geçireceğini düşünmektedir ama geldiği ilk gün Aiden King’in gazabına uğrar ve tüm okul hayatı boyunca da zorbalanır tüm okul tarafından. En yakın arkadaşı Kimberly de bu zorbalanmadan payını fazlasıyla alıyor tabii. Hata Elsa’dan da fazla. (Canım Kim en sevdiğim karakterlerden biri.) İkilinin çekişmeli ilişkileri hep devam ediyor. Ta ki son seneye kadar. İki yıl boyunca Elsa’dan uzak durmuş Aiden bir anda Elsa’nın yanından ayrılamaz oluyor ve her geçen gün hayatına daha fazla dahil oluyor. Elsa’dan istediği bir şey var: “Benim ol.” Evet evet çok klasik… Ama okuyun arkadaşlar, buna değiyor. Zaten Rina oldukça popüler bir yazar. Hele de Türkiye’de sayılı dark romance kitapları olan bir yazar olarak zaten onu okumamak gibi bir şans kalmıyor geriye. Efendim kurguya geri dönelim hemen. Ben sevdim, en azından kitabı iki kere okuyacak kadar. Elsa dişli bir karakter gibi yazılmış olsa da bence oldukça pasif. Aiden’a karşı çıkmayı deniyor gibi ama asla yapmıyor. Ne derse kafasını eğip kabul ediyor yani. Aiden kadar manipülatif ve baskın bir karakter az okudum. Elsa’ya içindeki karanlık dürtüleri sevmeyi ve bunlarla gurur duyması gerektiğini söylüyor sürekli. Zaten kafayı Elsa ile bozmuş hem de fena halde. Aiden okulun en popüler dört erkeğinden biri. Diğerleri Xander, Ronan ve Cole. Onların da kitaplarını okuyoruz zaten. Elsa ise küçükken çıkan bir yangında ailesini kaybetmiş, teyze ve dayısıyla beraber yaşıyor. Kalp sorunları var, düzenli olarak da terapi alan biri. Rina’nın erkeklerinin ne kadar baskın ve kimi zaman da gıcık olduğunu biliyoruz. (Cole hariç o benim baş tacım.) O yüzden Aiden beni şaşırtmadı. Ama onu seviyorum. Gerçek hayatta olsa kaçabildiğim kadar kaçarım ama okurken zevkli işte:) Bir erkeğin sahiplenebildiği her şekilde Elsa’yı sahipleniyor. Zaten beyaz atlı prens aramıyoruz, saf kötü karakterlerle işimiz bizim. Yani Rina’nın ahahah. Aiden’ın Elsa’dan nefret ettiğini de söylemem gerek. Bunca zorbalık boşuna değil yani, kızdan akıl almaz derecede nefret ediyor ve elbette bunun bir sebebi var. İlerleyen kitaplarda öğreneceğiz. Sonuç olarak ikiliyi seviyorum, zaten dark romance okurken gerçek hayattaki normları bir kenara bırakıp hayal gücümüzü genişletmeliyiz aksi takdirde feminizm krizi geçiririz kızlar. Ben öyle yapmayı deniyorum. Bazen imkansız oluyor tabii ama oluyor işte. Devam kitabını da merakla beklemiştim, onun da incelemesini yaptım. İlgilenen olursa bakabilir profilimden. Şimdiden herkese iyi okumalar!!!
Aşk
Sapkın KralRina Kent · Ren Kitap · 20241,291 okunma
·
98 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.