Yoğun bir anlatım ve yorucu bir kitap. Halide Edip'in çocukluk yıllarından yetişkinliğine uzanıyor, döneme ve kişisel hayatına değiniyor. Benim biraz da yoğun olduğum bir dönemdi ondan kitaptan çok verim alamadım bence, sakin bir zamanda tekrar okuyacağım.