"Boş vakitlerimde kitap okuyorum." diyorlar. Oysa kitap okumanın kendisi zamana kıymet katan bir eylemdir.Boş vakitte yapılacak bir şey değildir ki.
Sayfa 121·Kitabı okudu
Düşünce
··1 alıntı·
1.949 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.