Kitap, “gerçek nedir?” sorusunu yavaş yavaş unutturup, yerine “hangi hikâyeye inanmaya ihtiyacımız var?” sorusunu koyuyor. Finaliyle şaşırtan, düşündüren ve biraz da sarsan türden. Tam anlamıyla "ters köşe" kitabı diyebiliriz.
Okudukça bitmesini istemeyeceğim bir kitap oldu. Mutlaka okumalısınız.