Christian’ı ve Gianna’yı geri istiyorum…
6/10
·576 syf.··
2025 7. kitabı
Yazara bir sorum var. Ey yazar, bir seri yazarsın ve nasıl sadece ikinci kitabı iyi olur? Hani iyi değil, çok çok iyi olur. En Çılgın Takıntı harika ötesi bir kitaptı gel gelelim diğer iki kitaba… İlk kitabı zaten sıkılmaktan okuyamadım, bu kitabı ise kendimi zorlayarak ancak bitirdim ki yorum yazabileyim. Bol eleştirili olacağım çünkü yazım dilinin güçlü olduğunu bildiğim bir yazarın bu kurguyu yazmış olmasına gönlüm el vermiyor. Kitabın ilk 100 sayfası güzeldi, biraz karanlık bir havası vardı ve merak uyandırıyordu ancak devamı tek bir evin içinde geçti ve o kadar sıkıldım ki… Yorumun devamı hep spoiler olacak dikkat edin. 400 sayfa resmen evin içinde geçti ya! Hep de aynı olaylar, aynı sıkıcı konuşmalar, aynı yakınlaşmalar… Falan filan. İlla kızı esir aldın anladık da azıcık Rusya’nın o soğuk ve karanlık havasını da okusaydık. Ne güzel yazmıştın 100 sayfa neden devam etmedin? Beni inanılmaz bunalttı tek bir evin içinde geçmesi kitabın. Hani Mila kadar hissettim o bunalmışlığı. Konu olarak hiçbir şey yok arkadaşlar. Kızın babası mafya, Ronan ile de düşmanlar. Mila ise Amerika’da büyümüş ve babası da onu bu mafyatik dünyadan olabildiğince uzak tutmaya çalışmış, kızımız Rus ama Rusya’ya hiç gitmemiş mesela. Annesi de çok önceden ölmüş. Neyse bizim zeki kızımızın babası uzun bir süre Rusya’ya yaptığı ziyaretten dönmeyeceğinde kızımız da babasının başına bir şey geldiğini düşünüp onu kurtarmak için çok akıllı(!) bir plan yapıp dilini bile bilmediği Rusya’ya gidiyor. Sonrasında birkaç küçük olayın ardından kızımız sokakta bir adam tarafından tac*iz’e uğrayacakken Ronan bunu kurtarıyor ve böylece hikaye başlıyor. Aslında öğreniyoruz ki her şey planlı yapılmış ve Ronan Mila’yı kaçırıyor. Babasına karşı bir silah olarak kullanmak için. Çok klasik, hepimizin aşina olduğu bir hikaye. Gel gelelim karakterlere… Mila, sen harbi salaksın. Bak iyi niyetli, anlayışlı değilsin. Bildiğin salaksın. Adam başına silah dayasa olsun der adamın geçmişinden bir travmaya bağlarsın olayı hani. Hatta sonra gider adama sarılırsın da. Sendeki bu salaklık derecesi bambaşka bir seviyeydi. Okurken cinnet geçirdim. Lafını esirgemeyen Gianna’dan sonra Mila gibi pasif biri yük olurmuş insana… Kitaba başlayacaklar için bu duruma gerçekten hazırlıklı olmalılar. Kız harbi bomboş. Ronan hakkında pek lafım yok. Klasik mafya babası. Kıza video ile yaptığı şantaj olayı çok çirkindi ama, hani cidden midem bulandı. KIZIN BABASINA YA. Resmen adamın karizmasını bende sonsuza dek çizdi, kitap boyunca bazen saçma triplere girdiği de oldu. Ama bir şekilde katlanılabilir bir karakterdi. Zorla. Azıcık abine çekseydin bunları yazıyor olmazdım şimdi Ronan. Bence bu kitabın en sıkıcı tarafı tek bir mekanda geçmesi. Yoksa cidden iki karaktere rağmen de sarardı okuması. O yüzden puanım biraz düşük. Kitapta Gianna ve Christian da var. Onları görünce hemencecik içim ısındı:)) Okumaya değer mi bilmiyorum ama çerezlik bir kitap arayanlara tavsiyemdir. Gerisi için biraz zaman kaybı olur. Herkese iyi okumalar!!! Kitaplarla kalın.
Aşk
En Karanlık GünahDanielle Lori · Martı Yayınları · 20221,749 okunma
·
89 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.