Yazarın konuyu anlatma şekli , kullandığı üslubu ve olay örgüsü güzel olmasına rağmen konunun gereksiz uzun anlatıldığını düşünüyorum.Ayrıntılara daha az yer vererek sayfa sayısı azaltılıp kitap daha akıcı hale getirilebilirdi. Hem bitirmek için çok uğraştım hem de sonunu merakla bekledim.