Öncelikle tek bir kıtada geçtiğini söyleyebilirim,
İnsanların düşleri gerçek olabilir mi, düşte gördüğüm kıza aşık olur muyum gibi sorulara cevap aranıyor ama bulunuyor mu bilmiyorum,
Osmanlı Türkçesi diyebileceğimiz kelimelerle süslü, yeni basımlarda biraz daha Türkçeleşmiş,
Akıcı ve keyifli bir okuması var, insanı düşündürüyor