·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Nisan 2025 14:06 #yorum
Bu yazarı övmelere doyamıyorum ben. Arada bir tık düşük kitapları olsa da bu sevmeme engel asla olamaz. Mahkum da, kolay tahmin edilebilir gibi görünse de, sonra 'aaa buymuş' dedirtip, sonra yine bir çalım atarak tokadı yapıştırdı diyebilirim ki bu da benim en sevdiğim tarzdır. Yazarın kaleminin bir diğer güzel yanı, çok kolay okunuyor ve su gibi akıyor olması sayfaların. Kurgu açısından çok başarılı bence. Sen hep yaz Freida biz okuyalım