1904 Japon-Rus savaşını konu edinen,savaşın tüm vahşetini iliklerinize kadar hissettiren bir öykü "Kızıl Kahkaha". Mançurya da savaşta bulunan bir subayın yazdığı günlük ölümünden sonra kardeşi tarafından tamamlanıyor. Savaşın doktorlar dahil herkese geçirttigi cinnet ve acı o kadar gerçekçi yazılmış ki bitirene kadar bırakamadım kitabı elimden. Ben çok beğendim ancak hassasiyeti olanları fazlaca etkileyebilir.