Kitap boyunca türlü türlü teorilere yer versem de sonu şaşırttı .Sonu çok hızlı bitti bence biraz daha ayrıntılı olabilirdi . Yer yer gereksiz ayrıntılar rahatsız etse de genel olarak beğendiğim ve sonunu merakla beklediğim bir kitap oldu benim için . Sis ve Gece
Sis ve GeceAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201324,1bin okunma